Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Έκτακτο: Έπεσε ελικόπτερο Απάτσι του ελληνικού στρατού στα Μέγαρα

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες ελικόπτερο απάτσι , του ελληνικού στρατού έπεσε σε μη κατοικημένη περιοχή κοντά στα Μέγαρα ( δίπλα από τον Βιολογικό Καθαρισμό Μεγάρων). Οι πιλότοι είναι ευτυχώς καλά στην υγεία τους.Στην περιοχή βρίσκονται δυνάμεις της αστυνομίας και του στρατού, προκειμένου να περισυλλέξου....
ν τους πιλότους , και να εξακριβώσουν τα αίτια του ατυχήματος.Περιμένουμε ανακοίνωση από τον στρατό για το ατύχημα



πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου