Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Οι μάγκες με τα κόκκινα!

Οι μάγκες με τα κόκκινα!
 
Πρωταθλητής Ελλάδας για 25η φορά στην ιστορία του αναδείχθηκε ο Ολυμπιακός στο βόλεϊ ανδρών!

Οι «ερυθρόλευκοι», με μπροστάρη τον Γιάννη Καλμαζίδη, παρότι ήταν απλήρωτοι όλη τη χρονιά, ανέτρεψαν όλα τα προγνωστικά και με την τρίτη τους νίκη επί του Ηρακλή στους τελικούς της Α1, πήραν έναν παλικαρίσιο τίτλο!


Στο κεκλεισμένων των θυρών Ρέντη, επικράτησαν 3-0 σετ του «Γηραιού», πέτυχαν το 3-0 στη σειρά και ολοκλήρωσαν μαγικά τη σεζόν, καθώς είχε προηγηθεί η κατάκτηση του Κυπέλλου και του Σούπερ Καπ!

Με το τέλος του παιχνιδιού, οι θύρες άνοιξαν και οι φίλοι του Ολυμπιακού γιόρτασαν μαζί με τους παίκτες και το τεχνικό τιμ! Φανταστική ατμόσφαιρα στο «Μελίνα Μερκούρη».

Στον Ρολάντο Ντεσπέιν δόθηκε το βραβείο του κορυφαίου παίκτη του πρωταθλήματος.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου