Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Αναγνωρίστηκε ο δράστης του μακελειού στο Ρέντη

Με κατηγορηματικό και απόλυτο τρόπο αναγνώρισε....
στο πρόσωπο του βασικού κατηγορουμένου στην υπόθεση της συμπλοκής στου Ρέντη, τον έναν από τους δύο δράστες της δολοφονίας συναδέλφων του, ένας απ’ τους αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ που συμμετείχε στη συμπλοκή. «Ό, τι έγινε εκείνη την ημέρα έχει χαραχθεί βαθιά στη μνήμη μου. Σήμερα, που ήρθα εδώ στην Υπηρεσία σας, είδα το άτομο αυτό που μας πυροβόλησε με το καλάσνικοφ. Αυτός που μου δείξατε, είμαι σίγουρος ότι αυτός που μας πυροβόλησε. Μόλις τον είδα, μου ανέβηκε αμέσως η αδρεναλίνη, σχεδόν σοκαρίστηκα. Δεν έχω καμία αμφιβολία. Καθόταν πίσω από τη θέση του οδηγού του VOLVO και ήταν ύψους 1,70μ με 1,75μ., εύσωμος με πολύ κοντό μαύρο μαλλί. Όπως τον είδα σήμερα δεν είχε αλλάξει καθόλου από τότε, με τη διαφορά ότι τότε είχε γένια δύο- τριών ημερών, ήταν αξύριστος. Το πρόσωπό του ειδικά δεν θα το ξεχάσω ποτέ, όπως και την κίνηση που έκανε και μας έριξε τις ριπές», αναφέρει στην κατάθεσή του ο βασικός μάρτυρας κατηγορίας, όπως προκύπτει από την πολυσέλιδη προανακριτική δικογραφία
Διαβάστε περισσότερα στο newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου