Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Συνειδητοποιημένη η Φουρέιρα


Ακομπλεξάριστη εμφανίζεται η Ελένη Φουρέιρα σε πρόσφατη συνέντευξή της σχετικά με τις φωτογραφίες από το παρελθόν της που έχουν δει πρόσφατα το φως της δημοσιότητας, τονίζοντας ότι είναι μια γυναίκα που αγαπάει και σέβεται τον εαυτό της και την εικόνα της.

«Μου θυμίζει αυτό που έκαναν με τη Lady Gaga, που έβγαλαν κάποιες φωτογραφίες της από το παρελθόν. Εγώ με θεωρώ πολύ όμορφη και τότε. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τον εαυτό μου. Εξάλλου, ήμουν 16 χρόνων, μιλάμε για 8 χρόνια πριν, άρα καταλαβαίνεις πως και εσύ, αν δεις τον εαυτό σου πριν από 6-7 χρόνια ή αν δεις Ελληνίδες ή και ξένες σταρ, δεν έχουν καμία σχέση. Δεν έχω πρόβλημα καθόλου, εξάλλου μια χαρά ήμουν. Τρία κιλάκια είχα παραπάνω. Ίσως, να μην ήταν πολύ κολακευτικές οι συγκεκριμένες, γιατί είχαν κι άλλο υλικό, αλλά έβγαλαν αυτές που ήμουν πολύ διαφορετική. Δεν έχω πρόβλημα, καλά έκαναν οι άνθρωποι, τη δουλειά τους έκαναν. Και εγώ, αν ήμουν δημοσιογράφος, θα το έκανα… Γιατί να μην το κάνω; Απλώς, άλλαξα το χρώμα των μαλλιών μου κι έχασα 3 κιλά. Η διαφορά από κοριτσάκι όταν γίνεσαι γυναίκα φαίνεται πάντα. Εγώ ήμουν κοριτσάκι», σημείωσε.

Glam

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου