Είναι ένα απο τα τέσσερα ULCC που χτίστηκαν για
λογαριασμό της εταιρίας Hellespont τουΒασίλη Φ. Παπαχρηστίδη. Το Fairfax έχει χτιστεί στα ναυπηγεία DAEWOO στη Νότια Κορέα και μαζί με τα τρία αδερφά πλοία είναι τα μεγαλύτερα Double hull double bottom με μήκος 380 μ, πλάτος 68 μ και DWT (μεταφορική ικανότητα πλοίου) 441585 μετρικούς τόνους!! Ακόμα διαθέτει αδρανές αέριο στις δεξαμενές σαβούρας, το οποίο και τις προστατεύει απο την διάβρωση. Η ταχυτητά του είναι..... 17,5 κόμβους αλλά εγώ προσωπικά το έχω δεί να πηγαίνει μέχρι 19,9 κόμβους ενω το αδερφό πλοίο Hellespont Alhambra έχει φτάσει και τους 21 κόμβους (με τα ρεύματα φυσικά)!!
Το Fairfax, μαζί με τα τρία αδερφά πλοία, πουλήθηκαν το 2004 στην Overseas Shipping Group και ονομάστηκε TI Oceania. Σας παρουσιάζω και κάποιες φωτογραφίες οι οποίες είναι τραβηγμένες το 2003-2004
| TI Oceania | |
| Ονόματα: | Hellespont Fairfax (2001) TI Oceania (2004) |
|---|---|
| Τύπος: | βυτιοφόρο ULCC |
| Ιστορία | |
| Έναρξη: | 2003 |
| Καταστατικό: | Σε λειτουργία |
| Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
| Μήκος : | 380 μ (γενικός) |
| Πλάτος : | 68 μ |
| Βύθισμα : | 24,5 μ |
| ΜεταφορικηΙκανότητα : | 441 585 ΜΤ |
| ΚΟΧ : | <><>234 006 | <><> >>
| Προώθηση : | <><><> >>>Diesel Sulzer 9RTA 84TD |
| Ταχύτητα: | 17,9 κόμβοι |
| Άλλα χαρακτηριστικά | |
| Ναυπηγείο : | Daewoo Heavy industries |
| Πλοιοκτήτης : | Oceania Βυτιοφόρο |
| Ναυλωτής : | OSG Ship management |
| Σημαία: | Νησιά Marshall |
| Δείκτης: | V7GI4 |
| IMO : | 9246633 |














Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου